Първоначално публикувано от aleck
Покажи съобщение
Известие
Collapse
No announcement yet.
Избор на акумулатор
Collapse
X
-
Първоначално публикувано от Alamo Покажи съобщение50A според autodata, но както е казал Мечо Пух преди да се гътне от свръхдоза "колкото повече, толкова повече"Alfa Romeo - 156 - 1999 - 1.8 16V Twin Spark
Comment
-
Първоначално публикувано от Георги Живков Покажи съобщениеТука коя колонка се гледа? http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=37656
Ами ако следваме препоръката на spe4elist, трябва да гледаме колонка S5 . По тази колонка моята трябва да е с акумулатор 63 ампера... Не зная....Alfa Romeo - 156 - 1999 - 1.8 16V Twin Spark
Comment
-
Неписаното правило е - възможно най-големия акумулатор, който може да се събере в отделеното му място. И 74 амперов да сложиш - нищо няма да й стане на колата...
Още не съм чул на кое да е устройство в света на техниката, да му е станало нещо, като му сложиш по-голяма батерия. Освен, че кара по-дълго на заряд...Две черни перли...
Alfa Romeo 156 1.6 Twin Spark '99 | Renault 19 1.4 Energy '93
Comment
-
-
Първоначално публикувано от aleck Покажи съобщениеАз съм на същия принцип, ама не зная дали не е лошо за алтернатора, ако акумулатора е с много по-висок ампераж от този, който е даден заводски...???????
---------- Post added at 17:38 ---------- Previous post was at 17:35 ----------
Първоначално публикувано от StanG Покажи съобщениеНе забравяй, че освен че се разрежда, по-големия трябва и да се зареждаА алтернатора като е сметнат да зарежда 50 амперчасов акумулатор как ще се държи с 74 амперчасов...не знам.
Comment
-
Колегата Аlamo е много прав, та дори и няма да се зарежда по-дълго
Пример - за тази 147 от подписа ePER-ът казва, че фабрично се оборудва с генератор 105-120А, а акумулаторът е 60Ач, което ще рече, че токът му на дозареждане е в границите 6А-12А. Е, дори и 100 амперчасов акумулатор да й сложа (заряден ток до 20А), генераторът с оставащите му свободни над 80А (при 13V почти 1kVA свободна мощност) спокойно ще захранва всички останали системи с огромен резерв от мощност...
А бе и 200, и 300Ач акумулатор няма да го стресне, ако, разбира се, в купето не думка някоя 1000 ватова свирка на макс, която да гоAlfa Romeo 147 JTD 115hp+
Fiat Croma 2.4 Mjet 200hp
Comment
-
Един 100 амперов алтернатор може да зареди всеки акумулатор ... ама ако няма други консуматори на клона. Я първо си сметнете колко ток ви консумира всичко при запален двигател. няма лошо да сложиш малко по-голям, стига да има къде да го сместишAlfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
156 1.8TS 16V (01.2001)
147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
0879369082
Comment
-
Първоначално публикувано от Rado145QV Покажи съобщениеколега от 4г слагам само ФИААМ никои не се е оплакал и цената им е добра.Официален вносител им е КОСЕР.там е на наи добра цена
С 2.4 JTD съм и никакви проблеми с Фиам нямам! Цената беше около 160 лв.sigpic
Comment
-
Първоначално публикувано от zx12r Покажи съобщение
С 2.4 JTD съм и никакви проблеми с Фиам нямам! Цената беше около 160 лв.Last edited by NightRider; d.m.y г., 20:04.Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
156 1.8TS 16V (01.2001)
147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
0879369082
Comment
-
Първоначално публикувано от S_G_M Покажи съобщениеМи колега ти си си го написал сам отговора според мен "Ексайд с логото Алфа Ромео - 12г " .... и моя си е още оригиналния от 3 години е на заминаване ама държи.... без да се замислям бих си взел EXIDEAlfa Romeo 156,2.0TS 98 г.
Нагоре по стълбата, която води надолу
sigpic
Comment
-
Първоначално публикувано от fred Покажи съобщениеИ аз съм с един дърт Ексайд от Италия, 5 година е вече само тук, там колко не знам, но си мисля, че и следващия ще е ЕксайдAlfa Romeo 156 SW 2002 1.9JTD 115hp
Alfa Romeo Giulietta 2014 1.4MA 170hp TCT Exclusive
Comment
-
Първоначално публикувано от pigoff Покажи съобщениеНо си го поръчай от там!!!Alfa Romeo 147 "Selespeed"
sigpic
Comment
-
Първоначално публикувано от pigoff Покажи съобщениеНо си го поръчай от там!!!А, горе пък има недоволен, е няма угодия
Alfa Romeo 156,2.0TS 98 г.
Нагоре по стълбата, която води надолу
sigpic
Comment
Comment